Gå til indhold

Hvad gør jeg ved dødsfald?

Hvis en af dine pårørende er gået bort, ved vi, du står i en svær situation.  

Derfor har vi lavet en formular, så du nemt kan fortælle os, hvad der skal ske med el- og/eller gasaftalen på adressen. Skal strømmen eller gassen afbrydes, eller er der en anden, der skal overtage aftalen?

Du er også altid velkommen til at ringe på 70 29 21 60 mandag til fredag 9.00-15.00. Så klarer vi det sammen.

Udfyld formularen – så klarer vi resten

Vi arbejder så hurtigt, vi kan. Men bemærk, vi har en svartid på 5 hverdage.

Afdødes oplysninger
Eventuelt flere kundenumre

Har afdøde en el- og/eller gasaftale på andre adresser end ovenstående. For eksempel i et sommerhus?


Dødsbo med bobestyrer

Er der en bobestyrer? Så skriv oplysningerne på vedkommende her:


Navneændring

Er der en efterlevende ægtefælle eller samlever, som skal overtage aftalerne? Hvis ja, så har vi brug for navn og cpr-nr. på vedkommende.


Afmeld aftaler

Vi afmelder aftalen hurtigst muligt i forhold til overstående dato.

Har afdøde en gasaftale hos os, skal vi bruge en aflæsning af måleren: