Gå til indhold

Skal I flytte?

Et par hurtige spørgsmål. Så får du Andel Energis gode energi med i flyttevognen.

Meld flytning her

Husk, du skal udfylde formularen 5 hverdage, før du flytter ud.

For sent ude? Bare rolig

Når du flytter til en ny adresse og skal have din aftale med, så skal du fortælle os, at du flytter ud senest 5 hverdage, før du lukker døren til din gamle bolig for sidste gang. Ellers skal du stadig betale for forbruget på din gamle adresse.

Vi ved, der kan være meget at se til, når man skal flytte. Så har du glemt at fortælle os, hvornår din aftale skal rykkes, så skynd dig at gøre det. Bare vælg dags dato i formularen ovenfor. Så registrerer vi din flytning så hurtigt, vi kan.

Hvad gør jeg, hvis jeg flytter fra en bolig men ikke skal tilmelde en ny?

Så skal du stadig melde din flytning til os. Der kan være mange årsager til, at du ikke skal tilmeldes en ny adresse. Måske flytter du sammen med en, som har en aftale i forvejen? Eller måske flytter du til en midlertidig adresse, hvor der allerede er en aftale med et andet selskab.

Du afmelder din aftale ved at ringe til os på 70 29 21 29. Vi kan ikke gennemføre din afmelding, før vi har talt med dig. Det kan virke besværligt. Men sådan er det desværre.

Hvem kan melde flytning?

Det er altid dit ansvar, at din flytning bliver meldt til os i tide. Uanset, om du selv ejer boligen eller lejer.

Udlejer du din bolig? Så behøver du ikke melde de nye lejere til. Det skal de selv sørge for. Men vil du gerne helt undgå, at betale for deres forbrug, kan du tilmelde dem. Det kræver kun, at du har en fuldmagt fra dem. Så slipper du for at stå med håret i postkassen, hvis de ikke selv har tilmeldt sig.

Flytter min aftale med på min nye adresse?

Ja. Din aftale flytter automatisk med når du melder din flytning til os. Det gælder for aftaler med både variabel og fast pris.

Hvis du flytter sammen med nogen, og vedkommendes navn også skal stå på aftalen, skal du dog oprette en ny aftale, hvor begge navne står på.

Skal jeg aflæse min måler, når jeg flytter?

Har du ikke en digital fjernaflæst måler, skal du aflæse din måler så tæt på flyttedatoen som muligt, og sende aflæsningen til os.

Skal jeg betale regningen for min gamle adresse, efter jeg er flyttet?

Ja. Du skal betale din regning, som du plejer. Også selvom den gælder for en periode, efter du er flyttet. Når vi gør dit forbrug op, får du naturligvis dine penge tilbage, hvis du har betalt for meget. Du kan evt. læse mere her.

Er du advokat, ejendoms-mægler, administrator eller bobestyrer?

Hent Andel Energi app

Hav altid dine regninger i lommen. I appen, Andel Energi, får du hurtigt overblik over dine regninger, og du kan nemt skifte betalingsform.