• Privat
  • Erhverv
  • Offentlige
  • Gadelys
  • Om SEAS-NVE
  • Karriere
  • Driftinfo
  • Kundeservice
SEAS-NVE Logo LOG IND
  • Kontakt os
  • Søg
  • Privat
  • Erhverv
  • Offentlige
  • Gadelys
  • Om SEAS-NVE
  • Karriere
  • Driftinfo
  • Kundeservice
Hvad kan vi hjælpe med?

MobilePay

Tilmeld dine naturgas- og elregninger til automatisk betaling via MobilePay. Så slipper du for at bekymre dig om at skulle betale den til tiden og betaler samtidig dine regninger gratis og helt uden gebyrer med MobilePay.

Tilmeld MobilePay
få hurtigt svar
få hurtigt svar

Spørgsmål og svar om MobilePay

  • Hvordan skifter jeg til at betale min regning via MobilePay?

    Du kan skifte til MobilePay som din automatiske betalingsform på Mit SEAS-NVE. 

    Du tilmelder dig MobilePay under fanen ’Mine regninger’ på punktet ’Betalingsoplysninger’.

    Log ind, eller tilmeld dig Mit SEAS-NVE her

    Er du fritaget for offentlig, digital kommunikation, kan du desværre ikke betale dine elregninger via Mobilepay, da tilmeldingen sker via Mit SEAS-NVE. 

  • Kan jeg standse en betaling via MobilePay?

    Ja, du kan godt afvise den enkelte betaling. Det gør du direkte i MobilePay appen. Men så er det vigtigt, at du husker at betale regningen på en anden måde. 

    Din betaling er fortsat tilmeldt MobilePay, selvom du stopper en enkelt betaling.

  • Hvad vil det sige, at min regning bliver betalt automatisk via MobilePay?

    Når du har skiftet til betaling via MobilePay, bliver din regning fremover betalt automatisk – ligesom du kender det med Betalingsservice. Du får besked, når en regning snart bliver betalt og kan se dine regninger og betalinger på Mit SEAS-NVE.

    Du tilmelder dig automatisk betaling med MobilePay på Mit SEAS-NVE under fanen ’Mine regninger’. 

    Log ind, eller tilmeld dig Mit SEAS-NVE her

    Er du fritaget for offentlig, digital kommunikation, kan du desværre ikke betale dine regninger via MobilePay, da tilmeldingen sker via Mit SEAS-NVE.


  • Hvordan bevarer jeg overblikket, hvis jeg betaler via MobilePay?

    Du får besked fra os på mail eller SMS, otte dage før pengene bliver trukket. Efter betalingen bliver elregningen gemt i dit arkiv på Mit SEAS-NVE under fanen ’Mine regninger’. Her kan du altid finde dine regninger, når du har brug for et overblik. 

    Du kan se alle dine automatiske betalinger via MobilePay i din MobilePay app under menupunktet ’Abonnement-betalinger’.

    Log ind, eller tilmeld dig Mit SEAS-NVE her

  • Hvordan afmelder jeg mine betalinger af min regning via MobilePay?

    Du logger bare ind på Mit SEAS-NVE og skifter til Betalingsservice, som er den eneste anden betalingsform, du kan vælge.

    Log ind, eller tilmeld dig Mit SEAS-NVE her

  • Skal jeg lave to tilmeldinger hvis jeg både min el- og naturgas regning skal betales via MobilePay?

    Ja, du skal inde på Mit SEAS-NVE lave to tilmeldinger hvis du ønsker at betale din el- og naturgasregning med MobilePay. Du tilmelder dig MobilePay under fanen ’Mine regninger’ på punktet ’Betalingsoplysninger’. Først den ene type regninger og derefter den anden type. 

Tilmelding

Sådan tilmelder du dig MobilePay

Du kan tilmelde dine regninger til MobilePay på Mit SEAS-NVE. Log ind her, eller tilmeld dig nemt, hvis du ikke allerede er oprettet på Mit SEAS-NVE.

Gå til Mit SEAS-NVE
kundecenter medarbejder
FÅ HJÆLP

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til os på 70 29 29 29. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem klokken 8.00 og 18.00. Du er også velkommen til at skrive til os.

Kontakt os

SEAS-NVE

SEAS-NVE A.m.B.A
Hovedgaden 36
4520 Svinninge
CVR nr. 6851 5211
info@seas-nve.dk

Kundeservice:
Telefon: 70 29 29 29
kundecenter@seas-nve.dk

Sociale medier

© 2019 SEAS-NVE. Alle rettigheder forbeholdes.

OM SEAS-NVE

  • Om koncernen
  • Karriere
  • Presse
  • English

Få hjælp

  • Regninger
  • Flytning
  • Kontakt os
  • Kundeservice

Information

  • Persondatapolitik
  • Cookiepolitik
  • Copyright
  • Klage og rettigheder