Som privat elkunde får du ikke længere elregninger og breve med posten. Al vores kommunikation er nu digital og kommer til dig via Mit SEAS-NVE – dit digitale selvbetjeningsunivers. Her har du det hele samlet ét sted og kan også følge dit elforbrug, tilmelde din elregning til automatisk betaling og meget mere. Tilmeld dig nu, så klarer vi resten og giver besked, når der er ny information til dig.
Tilmeld dig
Alt er nu samlet på Mit SEAS-NVE
Mit SEAS-NVE er dit digitale selvbetjeningsunivers og stedet, hvor du fremover kan du se din elregning, breve og anden vigtig information fra os. Du kan også tilmelde dig automatisk betaling, følge dit elforbrug og meget mere. Når du er tilmeldt, får du en mail eller sms, når der er breve eller en ny regning til dig.
Hvis du er fritaget for offentlig digital post
Du kan blive fritaget for digital kommunikation hos os, hvis du også er fritaget for offentlig Digital Post. Ring venligst til vores kundeservice, så sørger vi for, at du modtager breve og elregninger fra os, som du plejer.
Kommer min elregning stadig på e-Boks?
Er du tilmeldt e-Boks, får du stadig din elregning her. Vær opmærksom på, at du kun får elregningen i e-Boks og ikke alle de andre breve og informationer fra os. For at modtage dem, skal du tilmelde dig Mit SEAS-NVE.
Ring, hvis du har brug for hjælp
Har du spørgsmål til tilmeldingen eller andet, er du velkommen til at ringe til os på 70 29 21 22. Også hvis du skal fritages for digital kommunikation. Vi sidder klar mandag til fredag klokken 8.00 til 16.00.