• Privat
  • Erhverv
  • Gadelys
  • Driftinfo
  • Kundeservice
  • Om os
SEAS-NVE Logo LOG IND
  • Kontakt os
  • Søg
  • Privat
  • Erhverv
  • Gadelys
  • Driftinfo
  • Kundeservice
  • Om os
Hvad kan vi hjælpe med?

Din selvbetjening

Seas-nve.dk/login er din online selvbetjening hos os. Her kan du se dine regninger, følge dit energiforbrug og meget mere. Log ind på selvbetjeningen (tidligere Mit SEAS-NVE), eller opret dig som bruger her.

Gå til selvbetjeningen
få hurtigt svar
få hurtigt svar

Spørgsmål og svar om din selvbetjening

  • Hvordan opretter jeg en profil på selvbetjeningen?

    Gå ind på seas-nve.dk/login, og opret dig med din NemID, e-mail og dit kundenummer, som står på din regning.

    Tilmeld dig selvbetjeningen

    Du kan også læse mere om dine fordele og muligheder på din online selvbetjening

  • Hvorfor skal jeg bruge NemID, når jeg logger ind?

    Vi bruger dine NemID oplysninger til at identificere dig som person, for at sikre os, at du og ingen andre kan komme ind og se dine kundeoplysninger og vigtige breve. 

    Vi bruger kun dine NemID oplysninger til validering, og vi får ingen oplysninger fra NemID. Du kan derfor være hel tryg ved at bruge dine NemID oplysninger ved første login. 

    Du skal kun bruge dit NemID første gang, du logger på din selvbetjening. Herefter kan du blot logge ind med din e-mail og din adgangskode.

  • Hvad kan jeg på selvbetjeningen?

    Du kan følge dit energiforbrug, se dine regninger og dokumenter, få overblik over dine produkter og vælge din foretrukne betalingsform, fx MobilePay, når du naturgas- eller elkunde hos os.

    Er du elkunde, kan du desuden sammenligne dit elforbrug med andre husstande som din.


    Læs mere om selvbetjeningen

  • Kan jeg oprette flere profiler med samme e-mailadresse?

    På din selvbetjening bruger vi din e-mailadresse til at identificere profilen med, og du kan derfor kun have én profil per e-mailadresse.

  • Jeg kan ikke huske min adgangskode. Hvad gør jeg?

    Du kan få en ny adgangskode, når du logger på din selvbetjening under punktet ’Glemt adgangskode’. Så modtager du en e-mail med besked om, at din adgangskode er nulstillet. Derefter kan du oprette en ny adgangskode.

    Gå til din selvbetjening

  • Kan jeg tilmelde mig selvbetjeningen, selvom jeg bor i udlandet?

    Du skal have et NemID for at tilmelde dig selvbetjeningen. Bor du i udlandet og har dansk statsborgerskab, men ikke et NemID, kan du bestille det her. 

    Har du ikke mulighed for at få et NemID, kan du ringe til os og blive fritaget for digital kommunikation. 


  • Hvorfor kan jeg ikke logge ind?

    Det kan skyldes, at du ikke er kunde hos os. Men det kan du nemt blive – se vores elprodukter.

    Det kan også være, fordi du er erhvervskunde med el. Så skal du logge på minmaalererhverv.seas-nve.dk.

  • Kan jeg se min solcelleproduktion på selvbetjeningen?

    Din selvbetjening kan desværre ikke vise forbrug for solceller. Vi anbefaler dig i stedet at hente vores app 'Watts', hvor du har mulighed for at se, hvor meget el du har leveret til nettet i kroner eller i kWh. Du kan også se nettoudvekslingen i kroner eller i kWh.

    Læs mere om vores app Watts

  • Skal jeg have flere profiler, hvis jeg har flere boliger?

    Få du leveret naturgas eller el fra os på flere adresser, kan du se dem alle på den samme profil på din online selvbetjening. Det kræver bare, at du har samme kundenummer på alle adresser, eller at dine kundenumre har samme oplysninger om faktureringsadresse, telefonnummer, kundenummer og CPR-nummer.

  • Kan jeg downloade rapporter og data om mit elforbrug?

    Ja, du kan downloade en rapport over dit elforbrug på din selvbetjening. Under punktet Dit forbrug under grafen finder du et link til at downloade rapporten. Data for dit elforbrug bliver automatisk sendt til din selvbetjening, hvis du har fjernaflæst elmåler. 

    Du kan også tilmelde dig at få tilsendt løbende rapporter om dit elforbrug, der for eksempel kommer hver uge via e-mail.

  • Skal jeg tilmelde mig selvbetjeningen, selvom jeg er fritaget for offentlig Digital Post?

    Nej du behøver ikke, men må gerne. Du kan blive fritaget for digital kommunikation hos os, hvis du også er fritaget for offentlig Digital Post. Ring til os på 70 29 29 29, så ordner vi det for dig.

  • Hvorfor får jeg blank skærm ved log ind?

    Det skyldes, at styresystemet på din computer, tablet eller mobiltelefon er af ældre dato – typisk er det over 2 år siden, du har opdateret det. Du skal derfor opdatere dit styresystem for at kunne bruge selvbetjeningen igen.

    Sådan opdaterer du på Apple iPad

    • Vær sikker på, at din iPad har adgang til internettet.
    • Gå ind i appen ’Indstillinger’.
    • Vælg ’Generelt’ og herefter ’Softwareopdatering’.
    • Tryk på knappen ’Hent og installer’.

    Læs om opdatering af iPad og iPhone hos Apple

    Læs om opdatering af tablet og mobil med Android

    Andre computere, tablets og mobiltelefoner skal opdateres på forskellig måde. Har du brug for hjælp til det, kan du se i vejledningen til enheden eller søge på internettet – eller få nogen til at hjælpe dig.


Mit SEAS-NVE på iPad
Opret bruger

Brug for hjælp med oprettelsen?

Se, hvordan du trin for trin opretter dig som bruger på din selvbetjening. 
Er du stadig i tvivl, er du velkommen til at kontakte os på 70 29 29 29 eller skrive til os.

Få hjælp til oprettelsen

Lav en hurtig genvej til din selvbetjening på mobilen

Vi har lavet en guide der viser hvordan du laver en hurtig genvej til selvbetjeningen.

Se guide
kundecenter medarbejder
FÅ HJÆLP

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til os på 70 29 29 29. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem klokken 8.30 og 16.00. Du er også velkommen til at skrive til os.

Kontakt os

SEAS-NVE

SEAS-NVE Strømmen A/S
Hovedgaden 36
4520 Svinninge
CVR-nr. 24213528
Reception: 70 29 29 00

Kundeservice:
Mandag-fredag: 8:30-16:00
Telefon: 70 29 29 29
kundecenter@seas-nve.dk

Sociale medier

© 2020 SEAS-NVE. Alle rettigheder forbeholdes.

Dine fordele

  • Dine fordele
  • Optjen bonus
  • Online overblik
  • Rådgivning

Få hjælp

  • Regninger
  • Flytning
  • Kontakt os
  • Kundeservice

Information

  • Persondatapolitik
  • Cookiepolitik
  • Klage og rettigheder
  • Whistleblowerordning