• Privat
  • Erhverv
  • Gadelys
  • Job
  • Driftinfo
  • Kundeservice
  • Om os
SEAS-NVE Logo LOG IND
  • El
    • Produkter

      • Vores elprodukter
      • Dine fordele

      Få hjælp

      • Regning
      • Flytning
      • Din selvbetjening

      Priser

      • Prisoversigt
      • Eldeklaration
  • Naturgas
    • Produkter

      • Vores naturgasprodukter
      • Dine fordele

      Serviceaftale

      • Bestil serviceaftale

      Nyt gasfyr

      • Få hjælp til udskiftning af dit gasfyr
      • Lån til nyt gasfyr

      Få hjælp

      • Regning
      • Flytning
      • Din selvbetjening
      • Jeg kan lugte gas! Hvad gør jeg?
      • Din guide om naturgas
  • Spar energi
    • El

      • Spar el
      • Hårde hvidevarer
      • Belysning
      • Standby
      • Spar el i sommerhuset

      Varme

      • Spar varme
      • Isolering
      • Opvarmningsformer
      • Vinduer
      • Spar varme i sommerhuset

      Vand

      • Spar vand
      • Bad
      • Toilet
      • Opvask
      • Tøjvask
      • Spar vand i sommerhuset

      Få hjælp

      • Kom godt i gang
      • Få energirådgivning

      Få nyheder på e-mail

      • Nyheder fra 2020
      • Tilmeld dig nyheder
  • Dine fordele
  • Søg
  • Privat
  • Erhverv
  • Gadelys
  • Job
  • Driftinfo
  • Kundeservice
  • Om os

flytning

Behold din elaftale når du flytter

Se, hvad du kan gøre, når du flytter og fortsat gerne vil have leveret el af os.

kvinde og mand taler udenfor hus
KUNDESERVICE

Skal du flytte? Tag nemt din elaftale med

Når du flytter adresse, kan du nemt tage din elaftale med til din nye bolig. Uanset hvor i landet du flytter hen. Du skal blot melde din flytning under kundeservice.

Gå til kundeservice
FÅ HURTIGT SVAR 
FÅ HURTIGT SVAR 

Mest stillede spørgsmål om flytning

  • Vi skal flytte. Hvordan gør jeg?

    Det gør du nemmest og hurtigst ved at melde flytning her på siden. Du kan både framelde el og naturgas for din nuværende bolig og tilmelde det i din nye. 

    Du kan også ringe til os på 70 29 29 29.

  • Jeg har glemt at melde flytning. Hvad gør jeg?

    Meld straks flytning på vores flytteside, eller ring til os på 70 29 29 29. Så framelder vi el og naturgas i din tidligere bolig og tilmelder din nye, hvis du ønsker det.

    Vær opmærksom på, at det ikke er sikkert, at vi kan ramme flyttedatoen, når du afmelder for sent. Du hæfter ifølge reglerne for forbruget, så længe du ikke er afmeldt, men vi vil gøre vores bedste for at finde en løsning.


  • Hvornår modtager jeg slutopgørelsen?

    Du modtager du din slutopgørelse senest 6 uger efter, at du har opsagt din aftale med os. 

    Du modtager slutopgørelsen på samme måde, som du ellers modtager vores regninger – typisk på din selvbetjening. 

  • Hvornår skal jeg senest melde flytning?

    El: Hvis du skal flytte, skal du give os besked senest 14 dage, før du flytter.

    Naturgas: Skal du flytte, skal du aflæse gasmåleren på både din tidligere og nye adresse og give os besked på selve den dag, du flytter.

    Husk, at du både skal afmelde din tidligere adresse og tilmelde din nye. Du hæfter nemlig for forbruget på din tidligere adresse, indtil du afmelder den. Det er derfor vigtigt, at du får den afmeldt til tiden, så du kun betaler for dit eget forbrug.

Smilende kvinde med headset
kundeservice

Ring til os

Vores kundecenter holder åbent fra klokken 8.30 og 16.00 på alle hverdage. Så er det nemmere for dig at komme i kontakt med os og få hurtigt svar på dine spørgsmål, så du kan komme videre. 

Ring til os på 70 29 29 29

Kontakt os

SEAS-NVE

SEAS-NVE Strømmen A/S
Hovedgaden 36
4520 Svinninge
CVR-nr. 24213528
Reception: 70 29 29 00

Kundeservice:
Mandag-fredag: 8:30-16:00
Telefon: 70 29 29 29
kundecenter@seas-nve.dk

Sociale medier

© 2020 SEAS-NVE. Alle rettigheder forbeholdes.

Dine fordele

  • Dine fordele
  • Optjen bonus
  • Online overblik
  • Rådgivning

Få hjælp

  • Regninger
  • Flytning
  • Kontakt os
  • Kundeservice

Information

  • Persondatapolitik
  • Cookiepolitik
  • Klage og rettigheder
  • Whistleblowerordning