Selvom du flytter, behøver du ikke skifte elselskab. Brug et par minutter på at tage os med, så fortsætter alt, som det plejer – de samme regninger, selvbetjening på Mit SEAS-NVE, appen Watts og mulighed for at optjene bonus hos Coop.
Du bestemmer frit, hvem der skal levere din el, uanset hvor du bor. Så hvis du skal flytte og er tilfreds med at være kunde hos SEAS-NVE, flytter vi hellere end gerne med. Har du en særlig aftale med os – for eksempel om en fast elpris – kan du naturligvis også beholde den.
Husk, at du både skal framelde og tilmelde
Hvis vi måtte, ordnede vi meget gerne flytningen for dig. Men ifølge reglerne skal det gøres af dig. Det er heldigvis ganske nemt. Du behøver kun at gøre to ting:
1) Udfyld denne formular om framelding af el i din gamle bolig
2) Udfyld denne formular om tilmelding af el i din nye bolig
Det kan gøres fra to måneder til tre hverdage før flytningen – så er du sikker på at have strøm i stikkontakterne fra første dag i din nye bolig.
Naturgas kan flyttes med lige så let
Hvis du også køber naturgas hos os og ligeledes vil flytte den aftale med, er fremgangsmåden helt den samme. Du finder de to formularer
her.
Ring eller skriv – vi er klar til at hjælpe
Hvis du har spørgsmål i forbindelse med din flytning, er du altid velkommen til at kontakte vores kundecenter på 70 29 29 29 på alle hverdage fra klokken 9.00 til 17.00. Du kan også skrive til os på
kundecenter@seas-nve.dk.
Se dine elregninger på Mit SEAS-NVE
Vidste du, at du altid kan finde dine elregninger på dit selvbetjeningsunivers Mit SEAS-NVE?
Gå til Mit SEAS-NVE