• Privat
  • Erhverv
  • Gadelys
  • Driftinfo
  • Kundeservice
  • Om os
SEAS-NVE Logo LOG IND
  • Kontakt os
  • Søg
  • Privat
  • Erhverv
  • Gadelys
  • Driftinfo
  • Kundeservice
  • Om os

Hvad kan vi hjælpe med?

Mest stillede spørgsmål

Lastbil

Jeg skal flytte. Hvad gør jeg?

Papir

Hvor ser jeg mine regninger?

Kroner

Hvordan skal jeg forstå min regning?


Hvordan tilmelder jeg mig selvbetjeningen?

Har du indtil 01.09.2020 været kunde i Ørsted.

Så er du nu kunde i SEAS-NVE Energi og kan fremover finde produkter og få svar på dine spørgsmål ved at gå til SEAS-NVE Energi.

Fra 1. september 2020 overtog SEAS-NVE alle private elkunder fra Ørsted.

Vi arbejder nu på at samle alle fordele, produkter og selvbetjeningssystemer, så du kan mærke, at du får markedets bedste kundeoplevelse.

Gå til SEAS-NVE Energi
Få hurtigt svar

Spørgsmål om el og naturgas

Opkøb
Lastbil
Flytning
Regninger
Watts
Betaling
Aflæsning af måler
Forbrug
Gasfyr, service og lån
Driftsinformation
Din selvbetjening
Opsigelse
Vilkår
Anmeldelse af dødsbo
kvinde laver mad i ovn
afregning

Ny afregning for transport af strøm

Fra april næste år indfører netselskabet Cerius nye regler, som gør transport af strøm billigere om sommeren og dyrere om vinteren mellem kl. 17 og 20. Det sker for at udjævne spidsbelastninger i forsyningsnettet. Det er godt for den grønne omstilling.

Læs mere om ændringen
Regning

Pige med computer

Regning

Har du svært ved at forstå din regning?

Vi vil gerne gøre det nemmere for dig at forstå din regning på el og naturgas. Derfor har vi lavet en guide, der gennemgår din regning punkt for punkt. 

Læs mere


DIN SELVBETJENING

Familie får vejledning om pærer ved spisebord

DIN SELVBETJENING

Hvordan tilmelder jeg mig selvbetjeningen?

Se vores video-guide, hvor vi fortæller, hvordan du trin for trin tilmelder dig. Det er gratis, og du kan altid afmelde dig igen. 

Læs mere


mobilepay

Mobiltelefon bruges af pige

mobilepay

Betal din elregning gratis via MobilePay

Når du er kunde hos os, kan du vælge at tilmelde dine elregninger til automatisk betaling via MobilePay. Det er nemt og uden gebyrer. 

Se, hvordan du tilmelder dig


kundecenter medarbejder
FÅ HJÆLP

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er velkommen til at ringe til os på 70 29 29 29. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem klokken 8.30 og 16.00. Du er også velkommen til at skrive til os.

Kontakt os

SEAS-NVE

SEAS-NVE Strømmen A/S
Hovedgaden 36
4520 Svinninge
CVR-nr. 24213528
Reception: 70 29 29 00

Kundeservice:
Mandag-fredag: 8:30-16:00
Telefon: 70 29 29 29
kundecenter@seas-nve.dk

Sociale medier

© 2020 SEAS-NVE. Alle rettigheder forbeholdes.

Dine fordele

  • Dine fordele
  • Optjen bonus
  • Online overblik
  • Rådgivning

Få hjælp

  • Regninger
  • Flytning
  • Kontakt os
  • Kundeservice

Information

  • Persondatapolitik
  • Cookiepolitik
  • Klage og rettigheder
  • Whistleblowerordning