Få hjælp til at forstå din regning, skift betalingsform og meget mere.
Se mere
Skal du flytte? Find svar på, hvordan og hvornår du skal melde flytning.
Se mere
Test dit forbrug, få gode sparetips, eller spørg vores energirådgivere.
Se mere
Hvad koster det? Hvorfor ændrer prisen sig? Og hvilken aftale skal du vælge?
Se mere
Mangler du strøm, lugter der af gas, eller er gadelyset gået? Find hjælp her.
Se mere
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, indsend klage eller find fuldmagt.
Se mere
Se, hvornår strømmen er billigst for dig, hvis du har en elaftale med en variabel elpris, der skifter time for time.
Det er nemt. Læs alle detaljerne på denne side. Så slipper du for at hænge i telefonkø.
Som kunde i Andel Energi får du fremover en regning hver måned for den strøm, du har brugt – og først når du har brugt den. Læs mere om månedsbetaling her.
Vi har samlet en guide til login her. Hvis det stadig driller, er du velkommen til at ringe til os på telefon 70 29 29 29.
Du kan se, om du har reduceret elafgift på din regning. Log ind på Min side eller i vores app, Andel Energi, og find din regning.
Opfylder du betingelserne, men har du endnu ikke ansøgt, så kan du gøre det her.
Dine aconto-gasregninger er baseret på sidste års gasforbrug samt sæsonudsving. Læs mere om fordelingen af dit årsforbrug.